Midt i Alpines store præstationskrise florerer der også et utal af rygter om, at Pierre Gasly forventes at blive hos holdet efter 2024, mens Esteban Ocon kigger på andre muligheder i feltet.
"Vi føler ikke noget pres omkring kørermarkedet, fordi vi har to gode kørere. Vi vil være glade for at fortsætte med dem," sagde teamchef Bruno Famin i Monaco ifølge Grandprix.com.
Haas har dog mindst én plads at udfylde, da Nico Hülkenberg for nylig underskrev sin aftale med Sauber, der fra 2026-sæsonen kommer til at være ejet af Audi. Ferrari-støttede Oliver Bearman er favorit til at sikre sig denne plads.
Men Kevin Magnussens sæde for 2025 er endnu ikke sikkert, da han kæmper for at komme ud af en formkrise. Derfor er det heller ikke udelukket, at han ender med at blive afløst efter denne sæson.
"Vi taler med nogle kørere. Jeg har ingen grund til at lukke døren for nogen på dette tidspunkt," sagde teamchef Ayao Komatsu i Monaco ifølge Grandprix.com.
"Hvis nogen kommer til os og har interesse i os, vil jeg ikke lukke døren. Esteban (Ocon, red.) er en af dem, men han er en af mange."
Haas har taget et klart skridt fremad i 2024, selvom begge biler blev diskvalificeret efter kvalifikationen lørdag, da kontrollanter opdagede, at DRS-åbningen var ulovlig.
"Selvfølgelig bliver sportslige resultater bemærket af alle. Jeg føler mig taknemmelig for, at nogle af de nuværende F1-kørere er interesserede i vores team," sagde Komatsu.