Rivaliserende hold hævder, at Red Bull har opnået en fordel ved at anvende en kontroversiel anordning, som tillader dem at justere bilens opsætning mellem kvalifikation og løb - noget, som ikke er tilladt ifølge sportens regler.
"Ja, den (anordningen, red.) findes, selvom den er utilgængelig, når bilen er fuldt samlet og klar til at køre. I den omfattende korrespondance, vi har haft med FIA, blev denne del nævnt, og vi har aftalt en plan fremadrettet," sagde en repræsentant hos Red Bull ifølge The Sun.
Forud for weekendens USA's Grand Prix blev McLaren-kører Lando Norris spurgt, om FIA's beslutning om at gribe ind vil give ham en fordel i titelkampen.
"Hvis det har hjulpet dem, og de har udnyttet det på den måde, som folk tror, så kan det måske give os en fordel. Men de ville ikke have fået flere pole-positions og sejre udelukkende på grund af sådan en anordning," sagde Norris ifølge The Sun.
"Jeg tror ikke, det vil ændre det store, men når man ser på marginalerne i kvalifikationen, og når forskellen kun har været hundrededele af et sekund, så kan man sige, at det har hjulpet dem."
"Det er godt, at FIA gør noget ved det her. Der er en forskel mellem klare regler som denne, og en forskel mellem Formel 1, hvor man skubber grænserne og innoverer. Det er, hvad vi har gjort rigtig godt, men vi har været sikre på ikke at gå længere end det."
Norris' McLaren-holdkammerat Oscar Piastri har også udtalt sig om den anordning, som Red Bull har benyttet sig af, men som de nu har fået forbud mod at bruge.
"Ud fra hvad jeg har hørt og fået at vide, er noget som dette ikke at skubbe grænserne - det er klart at bryde dem," sagde han.
Norris' overbevisende sejr ved sidste løb i Singapore for en måned siden betyder, at han ligger 52 point bag Verstappen med 180 point stadig på spil over de resterende seks runder.
Norris har hentet 26 point på Verstappen i de seneste fire løb. Og der vil være yderligere otte point på spil i Austin med et sprintløb om lørdagen.